fredag 11 juli 2008

Äntligen en varning i rättan tid

Var det inte det jag visste. Nu varnas det för kalciumtabletter! Istället för att vara så fantastiskt bra så har forskare nu kommit fram till att de ökar risken för infarkter, stroke och plötslig död. (Flera gånger i mitt liv har man försökt trycka i mig dessa tabletter men min kropp tål det inte.) Inte förrän efter 80 bast kan man börja trycka i sig tabletterna mot benskörhet. Så dags då. Min mamma har svårt att gå efter en operation i ryggen och på grund av multipelt myelom. Om jag ska ärva detta elände så tänker jag redan nu skaffa mig en super-duper rullstol. Den ska maken få trimma utav helvete. Sen är det bäst att grannarna håller inne ungar och hundar när jag far förbi med skrikande däck.

1 kommentar:

  1. Heja Baronessan Vilken härlig syn det skulle vara Jag vill också ha en som är trimmad

    SvaraRadera