onsdag 8 oktober 2008

Svabb och datorpyssel

Idag har jag svabbat huset. Så nu finns det inte en chans att någon hälsar på! Men vänta bara när skiten ligger i drivor igen - då dyker både den ena och den andra upp. Nåja, samtidigt med detta har jag fixat på datorn med ett nytt program. Gjorde något som jag aldrig brukar göra - betalade över nätet utan att riktigt veta något om programmet/sidan. Jag ville nämligen ha fullversionen av programmet. När jag betalat fick jag en kod som jag skulle lägga in. Det funkade inte. Jag skickade ett mail - inget svar. Jag laddade ner en ny fil - funkade inte. Jag skickade ett nytt mail - inget svar. Laddade ner tre olika versioner och skickade ytterligare ett mail som jag inte heller fick svar på. Hur som helst fick jag det att funka till slut (utan mail-svar). Det är ett program där man kan lägga in bilder och lägga till musik, lite snyggt sådär och sedan bränna en dvd. Klockan är nu 00.27 och jag har fortfarande inte lyckats med bränningen. Den bränner och säger att "nu kan du titta på din dvd på TV:n", men inte fan. Dvd-spelaren omformaterar skivan eller gör intenting. Jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar