söndag 12 oktober 2008

Urk i min TV-burk

Alltså, ursäkta mig. TV-program - vart är de på väg. Har tidigare skrivit om alla dessa s.k. realityserier som tar över TV. Om det är detta som blir av att folk inte betalar TV-licensen så säger jag bara - betala för fan! Vi behöver inga utbildade skådespelare och sångare längre, vi har ju ensamma mammor, bönder och övriga såpadeltagare i mängder. Nu i helgen tittade jag på sing-a-long (repris) med Alex Schumlan (!!!!!) Och vad gjorde han där? Sjöng? Näe, Skojade? Näe, Såg korkad ut? Jae. Han hade, i mina ögon, gjort samma succé om han suttit längst bak i publiken. Jag står inte ut med alla dessa kända okända människor som bara är. De är som loppor på en hund - sprider sig och irriterar. Det är bara att vänta på att de tar över teatrarna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar