fredag 7 november 2008

Exklusivt hantverk

Läser inne hos Winnerhorse att hon sett ett värmeljus som kostar strax under tusenlappen! Och som hon säger: säkert finns det folk som köper detta. Därför funderar jag nu på att göra något till folk som har pengar i överflöd och inte vet vad de göra av pengarna. Jag tänkte börja med en hemstickad plånboksvärmare i moderna färger à 2.499:90. (Ja, "och 90" är viktigt. Då tror folk att de gjort ett kap). Eller hemvirkade kondomer, i diskret grått eller skarprosa (viss risk för läckage för er som gillar spänning i livet) i 4-pack för 3229:90. Då ingår även ett hemvirkat graviditetstest. Till kvinnan som har allt virkar jag en handväska av nervtrådar från specialuppfödda ankor à 143.999:90 (Nog med trams - nu är jag hungrig)

2 kommentarer:

  1. Ha, ha! Underbart, speciellt plånboksvärmaren, där tror jag du kan komma in på marknaden. Läckande kondomer är ju inte så kul... ja när något sådant händer på riktigt. Inte alltid så bra med långa naglar ;-) Kan bli en period av nervöst väntande...
    Ja tänk, en tusing för ett värmeljus...
    Tack för titten hos mig. Lite ljusare grått där ute just nu!

    SvaraRadera
  2. Härligt tänkt!! Det finns säkert folk som skulle köpa, bara man hittar rätt målgrupp!
    Om inte annat, de som letar efter en kul, ovanlig och exklusiv present till någon.
    Virka på du bara..

    SvaraRadera