lördag 1 november 2008

Smycka eller festa - välj själv

Jag bryr mig inte om att det är gravsmyckningsdag idag. Jag smyckar när jag vill - inte när kalendern eller kyrkan säger det. Om det inte fanns någon gravsmyckningsdag - skulle folk inte smycka graven då? Dessutom tänker jag ha fest. Vi har en årlig temafest och i år är det tema HOSPITALET som gäller. Tolkningen är fri när det gäller utklädningen. (Som jag sagt - det behöver inte synas på utsidan att man är psykiskt sjuk). Ska bli kul att se alla tolkningar. Det kan hända att det kommer en och annan bild senare. Svaga människor varnas!

1 kommentar:

  1. Förstår din tanke, och håller med. Men på Allhelgona blir det så vackert med alla ljus! Och när vi ändå var där var det lika bra att fixa till graven... Maskerad har jag testat på för många år sedan. Jag gillar det, men inte så många av mina vänner och bekanta. Fast det var lite speciellt och innan vågen av Halloweenfirande nått hit ordentligt. Tror vi behöver maskerader och fester! Viktigt! Så du gör något bra! Fortsätt...

    SvaraRadera