onsdag 4 februari 2009

Och var fan är ni andra nån´stans?

Jag är med i en minoritetsgrupp. Den heter VSHBOHKH. Känner ni till den? Om ni inte gör det så betyder det Vi Som Heter Berit Och Har Krulligt Hår. Det är verkligen en minoritetsgrupp. Jag känner bara till en person som är med och det är jag. Jag är därmed ordförande, kassör och sekreterare. Jag tänkte ha ett litet styrelsemöte någon gång i maj och kanske slå på stort och gå och klippa mig, eller byta namn. Har inte bestämt mig ännu. Men om jag byter namn så finns ju inte denna grupp längre och det vore ju synd. Förresten finns det inte så mycket i kassan... Hallå! Finns ni någonstans därute.....? (ropade hon i vinden)

1 kommentar:

  1. Om du ska byta namn har jag ett förslag: Rosa. Med tanke på tuppjucket ovan. Kram!

    SvaraRadera