tisdag 21 juni 2011

Deletad och återvinning

Jag fick svar från Netlog. Efter bara ett dygn! Dom förstod tydligen min engelska i alla fall. Man ska gå in under inställningar. Det är den allra minsta och mest osynliga texten nästan längst upp till höger. Väl där går man in på en av flikarna och sen får man leta sig fram till avsluta eller ta bort eller vad fan det nu stod. Jag kan ju inte kolla det längre eftersom jag inte längre är medlem. Tack för det.
För övrigt kan jag bara säga att det här med återvinning börjar väl bli lite väl överdrivet nu va? Ja, jag syftar naturligtvis på TV-programmen. Det är knappt att nyheterna är nya. Och är det dom jag betalar för så ska jag be att få tala om att det räcker med nyheter typ två gånger om dagen om inget särskilt hänt. Som det är nu kan man ju titta på nyheter dygnet runt. Samma nyheter dessutom!
Å så midsommar på det. Jag har inte lust med någonting den här midsommar. Ett jävla planerande, fixande, bärande, plockande, ätande och supande. Blött ska det visst bli också. Nä, det får nog bli en tur till barnbarnet Pytte tror jag. Hon är i alla fall som en liten sol :-D
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

  1. Låter som du ska fira lugnt i helgen- Låter väldigt skönt. Tror jag ska göra de samma. Bort med allt stirr och stress. kram.

    SvaraRadera
  2. Vad du nu än gör - glad midsommar på dig, hälsa T!

    SvaraRadera
  3. Livsnjutaren: Blir nog så, ja. Ta det lugnt är melodin. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tantaluran: Glad på dig också och hälsa G!

    SvaraRadera