söndag 10 mars 2013

Voodoo eller bara otur?

Tror ni på Voodoo? Alltså, den där delen med dockor och nålar? Jag undrar om jag inte börjar göra det. Någonstans sitter det någon och har lindat ett av mina hårstrån runt en docka och sticker nålar lite här och där. 
I torsdags så stacks jag i pannan så att bihålorna började värka. Sen stacks jag i tinningen så jag fick migrän och till sist kördes det in en nål i ryggen igen. Fan, fan, fan! Så nu har jag varit däckad fredag, lördag och söndag igen. Jag funderar starkt på att börja använda blöjor, för nu var det andra gången som ryggen "gick av" just när jag var på toa.

Jag lyckades ta mig upp och ut idag för en promenad och det gick bra. Man ska ju röra på sig om man kan. Men migränen hade ju inte släppt, så sen blev det viloläge/sömn.
Imorgon vill jag vakna och vara pigg som en mört. Och varför är mörtar så pigga då kan man fråga sig? Borde det inte heta pigg som en spigg istället? Det rimmar ju åtminstone.

Just det... glömde ju att jag har blåsor i gommen och hål i en tand också.... men... min högra arm och vänster vad känns rätt okej (än så länge).

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 kommentarer:

  1. Lite värk ska man visst ha.
    Om man är över 40 och inte har ont någonstans när man vaknar är man förmodligen död. Så säger en doktor på mitt jobb. Jag tror han har rätt.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det nog. Åldern tar ut sin rätt. Men när läkare säger så blir jag skeptisk :)

      Radera
  2. En får vara glad för det lilla. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Varje morgon känner jag efter vilka kroppsdelar som jag inte har ont i och som jag kan använda under dagen :D

      Radera
  3. Hoppas på en någorlunda bra dag

    SvaraRadera
  4. Och inte var det fredag den 13 heller! margareta

    SvaraRadera
  5. Jag gör dockor lite nu och då och kör stora stoppnålar i dom. Inte fan har det hjälpt.... Kryakram vännen.

    SvaraRadera