måndag 27 januari 2014

Catwalk med Frazze

Det var den 16:e januari och Frazze låg i köksfönstret som vanligt och väntade på våren.
På övervåningen satt Gösta i fönstret och spanade. "Ska vi gå ut" frågade jag. Fick jag något svar? Knappast. Inte ens en blick!
Så jag gick ner igen till hallen för att klä på mig. Sa lite tyst: "Frazze - promenad?" Några sekunder senare står Frazze beredd. Aldrig en tvekan.
Även om det blir lite kallt om tassarna på promenaden....
...så hänger man med för det är alltid lika spännande.
Mitt förslag om att gå till hästarna föll inte Frazze i smaken
Med bestämda steg lunkade han hemåt. Hästar gillas inte!
Just som vi kommit hem och in så började snön vräka ner. Jag tog ett foto och gick sen till köket...
...där Frazze redan somnat efter promenaden.
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

  1. Det verkar vara så otroligt mysigt att vara Frasse! Precis som när man var riktigt liten. :-)

    SvaraRadera