torsdag 24 september 2015

Hej då väggen!

Likt Evelyn i "Stekta gröna tomater" går jag lös på väggarna med slägga och skriker TOWANDA!

Renoveringen har börjat! Och aldrig har vi varit så inte-riktigt-säkra på vad vi gör. Vi kommer hela tiden på nya idéer, men nu är det igång så det är bara att hänga med.
Fast... det är ju inte jag som går lös på inredningen. Mina kunskaper är hårt begränsade i denna sfär. Men nu ska det öppnas upp och skapas mer utrymme i vardagsrummet är det tänkt. Jag tror att det blir bra. Bara vi är sams och bestämmer oss. Men vi brukar vara rörande eniga i våra projekt. Jag har ju en Gubbe som ägnar sig åt hårdvaran och jag åt mjukvaran så att säga, så konflikter uppstår sällan. Men trots detta rådfrågar vi varandra hela tiden.

Från det ena till det andra. Sökte på något på nätet (vad det nu var) och råkade komma till denna bild:
Alltså... Oskar Bergman i mitt hjärta! Och björkar dessutom. Jag blir helt salig. Om man hostar upp 44 tusingar så kan man hänga den på väggen!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar