fredag 17 oktober 2008

Största möjliga tysssssstnad

Jag älskar tystnaden. Det är nog den där skogsmården i mig som gör det. Kanske är det därför jag älskar katter också. Alltså inte för att jag är en skogsmård, utan för att katter väsnas inte så mycket. Igår var det inte tyst hemma. Då hade jag först 2 hantverkare på fika, sen kom bonusdottern, en av grannarna, äldsta bonussonen med Pyret, näst yngsta bonussonen och slutligen bonusdotterns sambo. Fika, fika, fika, mat och fika igen. Det var trevligt - men ljudligt. Ikväll ska jag på 70-årsfest (50 år + 20 år) och då lär det nog bli mer än judligt kan jag tro. Sen får man ju inte vila öronen imorgon heller för då kommer bonusson med Pyret igen och på söndag är det 2-årskalas hos bonusdottern. Ska nog ta fram mina öronproppar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar