fredag 8 maj 2009

Extremt äckligt

Ja, vad gillar ni min nya kylskåpsidol? Tror ni att hon får mig att sluta äta? Ingen risk! Troligen äter jag mer för att någonsin slippa se ut så där. Man får ju innerligt hoppas att bilden är fejkad. Undrar annars vad hon äter. Kanske filtrerat vatten på sin höjd. Ingen moffa-moffa i chipspåsen och ingen vinslurk heller.

Eller ska man se ut som nästa lilla pingla. Här kan man säga att det har brakat sta åt det motsatta hållet. Kärringen håller ju på att explodera av, ja, vad det nu kan vara som hon har fyllt upp sig med. Helium?

Eller är det en han? Vem vet? Tycks bli dyrt med behå och läppstift i alla fall. Varför ställer folk till sig på detta viset? Har någon man någon gång sagt att han vill ha två jättejättetuttar med en jättejättemun ovanpå. Enbart alltså?

Om någon man har sagt det.... lever han längre i så fall?

14 kommentarer:

  1. Tittar hit efter att ha fått ett gott skratt hos Bitte, och här får jag nästan sura uppstötningar istället. USCH!
    Tyvärr tror jag inte att skelettet är fejkat, men om hon lever idag är väl mera osäkert.
    Vad det gäller att operera in en massa saker i kroppen så är ju folk helt otroliga. De har ju visat en del program på TV från USA... Man kan ju verkligen undra vad det är för fel på dom. I huvudet alltså. Innan dom opererar sig. Suck. Natti natti.

    SvaraRadera
  2. http://www.poeter.se/viewText.php?textId=901700

    apropå ämnet
    ;)

    Be well,
    LPatrikWJ

    SvaraRadera
  3. Jadu, för en gångs skull är jag ordlös.

    SvaraRadera
  4. Jestanes då!
    Det var något av det j-vligaste jag sett en fredagmorgon, båda bilderna inräknade.
    En gåta för mig "voffe di gör på dette viset", å andra sidan finns det så mycket jag inte förstår.
    På mitt kylskåp har jag en dikt om getingar och en glad griskock, uppblandat med ungefär ett ton kylskåpsmagneter :)

    SvaraRadera
  5. Sexy lady. NOT! Herregud hur kan man? Då menar jag bägge bilderna alltså...
    Näe jag säger som jag brukar.
    Man får vara glad att man vart som man vart, när man inte blev som skulle....
    Så det så.
    Kramen Synne.

    SvaraRadera
  6. zero inte min grej..
    dalkullor av zorn..det är skönhet..
    allt gott hg storm

    SvaraRadera
  7. Laila: Ja, vad ÄR det för fel på dom?

    SvaraRadera
  8. Lorden: Klockrent ;-D som vanligt!

    SvaraRadera
  9. Bitten: Men du skrev nåt ändå... ;)

    SvaraRadera
  10. Shirouz: En glad griskock vill jag också ha!

    SvaraRadera
  11. Synne: Håller fullständigt med!

    SvaraRadera
  12. HG: Zorn han kunde han. Glada, runda, goa damer...

    SvaraRadera
  13. Det sägs att skönheten finns i betraktarens ögon, men i de här fallen är det knappast så.
    Förmodligen tycker de själv att de är vackra, men det är de nog ganska ensamma om.
    Undrar var det hela ska sluta...
    Vänta till den dagen då föräldrar börjar "leka" med sina ofödda barns gener...
    HUU!!

    SvaraRadera
  14. Lokesson: Ja, och när det börjar pillas med gener då handlar det i första hand säkert inte om hur hjärna och nerver funkar, utan mer om utseende. Blä!

    SvaraRadera