tisdag 2 april 2019

Kort om helgen

Hemkommen från tant/tjej/dam/kärringresa till Krakow. En resa tillägnad en nybliven 60-åring.

Fyra dygn med ett gäng totalt missanpassade, galna, fnissiga och alldeles underbara människor.
Vad vi gjorde?
Vi gick på SPA, promenerade, tittade på kyrkor och var allmänt kulturella.
Eller minns jag lite dåligt nu?

Men fan vad en del kan PRATA! Nu ska jag bara lyssna på när katterna andas i ett par dagar för att återställa mina två hjärnceller. Men roligt har vi haft. Skrattat, ätit och druckit gott i solen. Sen får ni inte veta mer.

Jag tror jag åker tillbaka. Snarast. Här blåser det satan hela tiden. Jag vill inte ens gå ut fast solen skiner. Kanske, kanske jag ska sätta mig i glashuset och mysa lite.

That´s all for now!

PS. Det är gott om äpplen i Krakow

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

  1. Låter som en lyckad resa. Tokiga människor är att föredra framför de som alltid är så perfekta. Då märks det inte så mycket att man inte själv är något praktexemplar. Trevlig helg.

    SvaraRadera