torsdag 1 oktober 2020

Svamphelg och look-a-like

Oktober...

I helgen som var åkte vi på den årliga svampsammankomsten. Goda vänner, god mat och dryck och svampplockling. Men svamparna lyste tyvärr med sin frånvaro och spöregnet var som en evighetsdusch. Två av tre är ändå inte illa. 

Förutom vi åtta glada (jodå), pigga (nja...) människor i våra bästa år (hm...) så var det med två hundar. Dessa två var oerhört pigga! Det var ett himla torkande av dessa lurvtussar efter de korta kiss- och bajspromenaderna. Men värst var när husse/matte skulle bestämma vem som skulle göra avföringsrundan. Varje gång sände jag en tanke till min katt.

BAMSE - minst utanpå, störst inuti!
LILY - Mattes/Husses beeeebis!

Nu har jag pysslat med att lägga in look-a-like på denna sida. Det hade jag tidigare på min blogg som nu är död och begraven. Men jag tycker att det är kul det där med likheter, så jag försöker få till det här. 
Vill ni gå till den sidan så trycker ni HÄR eller så går ni bara högst upp, och klickar på texten LOOK-A-LIKE på den gröna linjen.
Om ni vill se vad jag tycker alltså. Tittar ni inte så lägger jag upp ändå. Ni kanske hellre tar en mintkaka eller rensar ett avlopp. Vad vet jag?

återseende!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar