torsdag 7 mars 2019

Musikhumor och Look-a-like

I helgen går Melodifestivalens final av stapeln. Själv hoppas jag på att det finns annat att titta på. Jag skulle gärna se att vi lägger ner hela skiten och har omröstning om Bröderna Norbergs bidrag istället.
Alltså det här är så jäkla bra!


Kan vi inte bara bestämma det att bröderna kör hela festivalen. Alla omgångar. Då skulle jag titta!

Det enda jag har lite svårt för är Daniels förkärlek för framskjuten haka. Det är som Anders Eriksson i Galenskaparna. Det är i och för sig inte så konstigt eftersom Galenskaparna är en inspirationskälla. Men det är som att den där hakan fastnar. Lite som Eva Rydberg. Fast tvärtom. Hon drar in hakan. Och så blir det samma, samma. Bofinken Knut om och om igen.
Men... i "parodifestivalen" är det inga fastnade hakor! Klicka på länken ovan om ni vill kolla in alla deras filmer på youtube. Och nej, det är ingen fara. Det här är inget pengafiske! Klicka på!!!

Apropå likna så har jag äntligen uppdaterat min sida BaronessansBilder/Lookalike. (Kolla om ni håller med.) Det var på tiden. Den övriga fotosidan står still. Jag fastnade i bildöverföringsprogrammet och ledsnade. Och inte fotar jag just nåt nu heller. Barnbarnen har blivit så stora så jag hinner inte med. Inte har jag så snabb kamera heller. Sån är jag. Periodare på allt. Just nu bloggar jag. Ett tag.
Sätt er nu till rätta och kolla på Norbergarna!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar