fredag 11 juli 2008

Organiska lösningsmedel i mitt blodomlopp

Kom att tänka på alla farligheter man stoppar i sig under en livstid. Apropå mitt förra inlägg så kan Myelom framkallas av organiska lösningsmedel. Min familj har levt nära start- och landningsbanan på Arlanda hela min uppväxt. Kan detta ha ett samband? Skulle tro det. De mängder svamp och bär - som spetsats med flygfotogen - som man tryckt i sig under åren är ofantliga. Har jag klarat mig till 51 års ålder med dessa gifter florerande i blod och tarmar så tror jag faktiskt inte att det är så farligt med chips, bröd, ägg, kött och allt annat cancerframkallande man stoppar in i truten. Nu ska jag därför dra i mig en balja lut (kaffe) till. Än så länge är det bara andra koppen men det lär bli ett antal under dagen. Det är säkert farligare än flygfotogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar