Jag rotade runt lite och försökte komma fram till vad sidan var till för men gick bet. Tydligen någon uppstickare då till Fejan kanske. Vad vet jag. En helt onödig sida för mig var det, och jag försökte därmed ta bort mig. Gick det? Nej!
Därför skickade jag ett meddelande till supporten, för det kunde man göra. Jag skrev: "Hur avregistrerar man?" Sen glömde jag av hela historien fram till idag då jag fick ett mail om svar på min förfrågan. Först fattade jag inte vad det var ifrån, men så gick det upp en talgdank. Ivrigt klickade jag mig in för att få svar. Där stod följande:
Undrar om det var det, att språket svenska var så främmande, så att det därför tog en månad innan jag kunde få detta svar. Det som är allra märkligast är att hela sidan är på svenska och att adressen till företaget är Solna Sweden. Min yngsta dotter och hennes sambo bor i Solna och dom kan svenska.
Nu har jag skickat en ny förfrågan på engelska. Spänningen stiger...
Läs även andra bloggares åsikter om Netlog, support, Solna, Humor, Svenska
Jag har också upptäckt att det är hur lätt som helst att bli medlem i något men det är helt omöjligt att avsäga sig något.Det är väl det som skickliga programerare är till för. Jag betalar 35 kr i månaden för att jag av misstag ville ha support på nätet. Nu ger jag blanka f-n i att betala, får se vad det blir.
SvaraRaderaHa det bra.
Viola
Viola: Ja, vad ska dom hota med? Att du inte får någon support? :)
SvaraRaderaTänk om man någon gång kunde komma ihåg att fråga om hur det går till att säga upp något INNAN man köper/går med i något.
Alltså, det är sådana här företeelser som ger folk (mig) högt blodtryck och dåligt hjärta!
SvaraRaderaDet är inte nyttigt att bli så förbannad som man kan bli - om man inte lyckas med att plocka fram humorn. Och det är inte alltid... :-)